Burger King rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową "Whopper virgins" ("Whopperowe dziewice"). Firma testuje w niej kanapkę Whopper w porównaniu z BigMacem wśród ludzi żyjący z dala od cywilizacji.
W kampanii reklamowej "Whopper virgins" ("Whopperowe dziewice") Burger King do porównania smaku kanapki Whopper z konkurencyjnym BigMacem oferowanym przez McDonald wyznaczył żyjących z dala od cywilizacji członków lokalnych społeczności z różnych regionów świata. Zadaniem wybranych mieszkańców gór Tajlandii, wzgórz Rumunii i tundry Grenlandii było spróbowanie po raz pierwszy tych dwóch produktów, których nazw nie znali nawet w swoich językach. - Osoby biorące udział w tym przedsięwzięciu bardzo entuzjastycznie odnosiły się do próbowania naszych dań, a jeszcze chętniej prezentowały nam swoją kulturę, w tym również swoje lokalne przysmaki - opisuje Brian Gies, wiceprezes ds. marketingu Burger Kinga. - Uczciwość i przejrzystość testów były kluczowymi warunkami tej kampanii - dodaje Russ Klein, odpowiadający w korporacji za globalny marketing, strategie i innowacje.