Reklama 2009-06-03
0

Budżet reklamowy wyszukiwarki Bing dla JWT

Microsoft powierzył agencji JWT budżet na globalną kampanię reklamową promującą uruchomienie nowej wyszukiwarki firmy o nazwie Bing.

Tym samym podana w wątpliwość została przyszłość współpracy koncernu z Redmond z agencją McCann Erickson, która wcześniej była odpowiedzialna za większość kampanii promujących wprowadzenie na rynek nowych produktów Microsoftu.

W ubiegłym roku firma przekazała JWT reklamowy budżet globalnych rozwiązań biznesowych, a agencji Crispin Porter & Bogusky powierzyła ostatnią kampanię promującą system operacyjny Windows pod hasłem 'I'm a PC', zachowując McCann Ericksson tylko do pracy przy niektórych projektach na rynku brytyjskim.

JWT przygotuje promującą Bing i wartą od 80 do 100 milionów dolarów kampanię, która początkowo zostanie uruchomiona w USA, a w późniejszej części bieżącego roku na innych rynkach.

Wyszukiwarka Bing zostanie w pełni udostępniona na całym świecie 3 czerwca pod adresem www.bing.com. Usługa całkowicie zastąpi obecną usługę Microsoftu znaną pod nazwą Windows Live Search (live.com).

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Bing, JWT, Microsoft

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas