Reklama2007-07-25

BTL Point Group dla Ballantine's

Agencja BTL Point Group organizuje aktywności promujące szkockąBallantine's.

Na terenie wybranych klubów oraz pubów zlokalizowanych wTrójmieście oraz jego najbliższych okolicach prowadzone są akcjewizerunkowe połączone z promocją sprzedażową pod nazwą"Ballantine's Insight".

Na potrzeby akcji zostały stworzone specjalne grafiki, w którychkluczową rolę odgrywa gentelman przedstawiony w różnych nietypowychsytuacjach podpartych zabawnymi hasłami. Wyróżnikiem promocji jestrównież oryginalny materiał promocyjny w postaci pokaźnegofotoplastykonu, w którym umieszczono monitory LCD. Każdy z klientówpoprzez wizjery może zajrzeć do fotoplastykonu i zobaczyć w środkuwszystkie wyżej wymienione grafiki w specjalnie przygotowanejprezentacji multimedialnej.

Całość zebrana pod hasłem "zajrzyj do świata Ballantine's" mabudować wyszukany wizerunek marki oraz składać się naniepowtarzalny i spójny charakter akcji. Dodatkowo na potrzebyaktywności przygotowano plakaty, ulotki, table standy oraz nagrodydla klientów którzy zdecydowali się na zakup Ballantine'sa - sąnimi koszulki w dwóch wersjach.

Kreacją i produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja BTLPoint Group, również po jej stronie spoczywa realizacjaprojektu.

Autor:kk

Więcej informacji:BTL Point Group, Ballantine’s

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter