Pod hasłem "Be a Booker" ruszyła kampania wizerunkowa serwisu do rezerwacji zakwaterowania online Booking.com.
Na potrzeby akcji przygotowano spot wizerunkowy, pokazujący korzyści, jakie czerpią klienci Booking.com z korzystania z usługi. Podkreślane są kluczowe zalety platformy, jak m.in. możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji. Spot inspiruje do tego, by znaleźć w serwisie swoje miejsce na wakacje i zostać "bookerem", podróżując i spełniając marzenia w prosty sposób. Wszystko to z poziomu swojego smartfona.
- Ilość treści o podróżach, które konsumują osoby marzące o podróżowaniu, jest większa niż kiedykolwiek - mówi Pepijn Rijvers, dyrektor ds. marketingu w Booking.com. - Przez tworzenie społeczności rezerwujących na Booking.com chcemy uhonorować tych, którzy inspirują innych do działania i doświadczania świata, bez względu na to, gdzie są - dodaje ekspert.
Kampania obejmuje telewizję (60-sekundowe spoty w pasmach prime-time) oraz internet (30-sekundowe spoty). Ponadto do digitalu przygotowano cztery osobne spoty zatytułowane "Czego szukasz?", "Zapytaj szefa później", "Wielkie plany" oraz "LA kochanie". Akcję przygotowano na rynek amerykański.
Za kreację odpowiada agencja Anomaly.