Reklama2011-10-13

Beata Nawrat: z Call Connect do databroker

Beata Nawrat objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie databroker, świadczącej usługi outsourcingowe wsparcia sprzedaży i promocji. Wcześniej pracowała w spółce Call Connect.

Firma databroker specjalizuje się w prowadzeniu ogólnopolskich akcji sprzedażowych oraz w obsłudze programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem wielokanałowego centrum relacji z klientami (usługi BPO).

Nawrat będzie odpowiadać w spółce za obszar sprzedaży i marketingu. Wcześniej była m.in. prezesem zarządu i dyrektorem sprzedaży w spółce Call Connect, a także doradcą ds. rozwoju i strategii firmy Contact Point.

W latach 2003-2007 była związana ze spółką Arteria, gdzie pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu odpowiadała m.in. za tworzenie i rozbudowę struktur call center (z 10 do 300 stanowisk telemarketingowych), a wcześniej z Axel Springer Kontakt jako kierownik marketingu. W wolnych chwilach pasjonuje się współczesnym malarstwem światowym, historią sztuki i literaturą piękną.

Autor:km

Więcej informacji:Beata Nawrat, databroker

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter