Reklama 2017-08-09
1

Bartosz Włodarczyk: z 180heartbeats+Jung v Matt do Deloitte Digital

Bartosz Włodarczyk Bartosz Włodarczyk

Do zespołu Deloitte Digital dołączył Bartosz Włodarczyk, który jako art director będzie odpowiadał za projekty dla kluczowych klientów agencji.

Bartosz Włodarczyk specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnej komunikacji reklamowej, przenikającej wszystkie media. Dołączył do zespołu creative directorów - Magdaleny Drozdowskiej i Mateusza Książka.

Z branżą reklamową Włodarczyk związany jest od 10 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w wieku 16 lat w agencji GoldenSubmarine. Ostatnio związany był z agencją 180heartbeats+Jung v Matt, gdzie pracował jako art director.

Bartosz Włodarczyk jest absolwentem Politechniki Poznańskiej.

W ostatnich tygodniach do zespołu agencji Deloitte Digital dołączyli Krzysztof Wąsowski jako PR&marketing manager oraz Andrzej Woynarowski jako szef zespołu service design.

 

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas