Prasa2010-01-18

Bartosz Kwarciak dyrektorem sprzedaży reklam w Mediach Regionalnych

Bartosz Kwarciak z dniem 1 lutego br. obejmie stanowisko krajowego dyrektora sprzedaży reklamy w Grupie Media Regionalne. Zastąpi na nim Monikę Mikołajczyk, która rozstaje się ze spółką.

Kwarciak dotychczas (od października 2007 roku) pełnił funkcję dyrektora działu reklamy w należącej do Grupy Media Regionalne spółce Pro Media (wydawcy m.in. "Nowej Trybuny Opolskiej"). Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi ma tym stanowisku.

Wcześnie Kwarciak związany był z Polskapresse, gdzie zajmował stanowisko zastępcy dyrektora działu sprzedaży reklam.

Autor:Patryk Pallus / pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter