Reklama2014-01-15

Bartosz Koj digital art directorem w Havas Worldwide Warsaw

Do działu kreatywnego Havas Worldwide Warsaw dołączył Bartosz Koj, który objął stanowisko digital art directora.

Bartosz Koj przed dołączeniem do Havas Worldwide Warsaw pracował w Saatchi & Saatchi, a ostatnio w K2 jako art director, gdzie opowiadał m.in. za stworzenie identyfikacji wizualnej całej firmy.

W swojej karierze Koj pracował m.in. dla takich klientów jak Centrum Nauki Kopernik, Coca-Cola, Heineken, Hochland, MTV, Nestle, Nokia, Peugeot, PKO BP, Play, PZU i Raiffeisen. Jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in.: KTR, Mixx Awards, Kreatura, London International Award, Golden Arrow i Złote Orły.
  
W tym miesiącu do Havas Worldwide dołączył również Andrzej Jakubczyk, który objął stanowisko deputy creative directora (pisaliśmy o tym tu) oraz Michał Gąsior jako innovation director i Adrian Serafin jako head of social media (przeczytaj o tym).

Autor:jj

Więcej informacji:Bartosz Koj, Havas Worldwide

KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter