Reklama2016-02-15

Bartłomiej Potęga i Jan Baczyński awansowali w Codemedia

Od lewej: Bartłomiej Potęga i Jan BaczyńskiOd lewej: Bartłomiej Potęga i Jan Baczyński

W dziale offline domu mediowego Codemedia Bartłomiej Potęga awansował na stanowisko media managera, a Jan Baczyński - media plannera/buyera.

Bartłomiej Potęga w nowej funkcji będzie odpowiedzialny za przygotowywanie kompleksowych strategii mediowych, koordynowanie projektów od strony planowania, zakupu i realizacji kampanii mediowych, obsługę kluczowych klientów i pozyskiwanie nowych oraz nadzór nad finansowymi rozliczeniami kampanii.

Z Codemedia jest związany od trzech lat, poprzednio zajmował stanowisko senior plannera/buyera. Wcześniej pracował w agencji reklamowej Saatchi&Satchi Poland oraz domach mediowych Zenith Optimedia i Equinox Polska. Realizował projekty dla firm takich jak Foodcare, Lactalis Polska, Herbapol Wrocław, Amica Wronki, Natur Produkt Zdrovit, Grupa Adamed, Jula Poland, Blue City, Laboratoria Natury, Stowarzyszenie Wiosna i Luxmed. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

Jan Baczyński jako media planner/buyer będzie zajmował się w Codemedia planowaniem i zakupem mediów pozainternetowych. Z firmą jest związany od października 2014 roku, poprzednio pełnił funkcję junior media plannera/buyera.

Autor:tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter