Reklama2012-07-25

Badanie Talk Track w ofercie Streetcom Polska

Agencja Streetcom Polska wprowadziła do swojej oferty Talk Track - ciągłe badanie opinii konsumenckich dotyczących różnych kategorii produktów. Respondenci są do niego wybierani z bazy ekspertów agencji.

Badanie Talk Track dotyczy wszystkich marek w danej kategorii i będzie prowadzone przez cały rok, w cyklu comiesięcznym. Głównym celem badania jest określenie siły brandów w swojej kategorii i sprawdzenie, jak konsumenci rozmawiają o nich i czy są gotowi do rekomendowania ich. Streetcom Polska podkreśla, że dzięki temu firmy mogą weryfikować skuteczność swoich działań marketingowych w kontekście prawdziwych rozmów konsumentów o produktach i usługach. Ponadto poznają na bieżąco trendy i pozycję marek oraz to, jakie grupy osób polecają bądź opiniują negatywnie produkty.

Talk Track dla danej kategorii produktowej jest prowadzony na grupie tysiąca osób wybieranej co miesiąc z bazy ponad 220 tys. ekspertów Streetcomu. Pilotażowe badanie dotyczyło żywności dla małych dzieci i zostało zrealizowano wśród młodych matek

- Podczas kampanii marketingu rekomendacji, w których się specjalizujemy, prowadzimy badania produktów. Postanowiliśmy wykorzystać siłę bazy naszych ekspertów i stworzyć nowe narzędzie dla klientów - tak udostępnienie Talk Track uzasadnia Matylda Szymalska, prezes Streetcom Polska.

Autor:tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter