Reklama2009-01-30

Awans w GN Netcom

Monika Ambroziak awansowała na stanowisko channel marketingmanagera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią. Do polskiegozespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku.

Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjneproduktów marki Jabra dla rynku biur i call center orazużytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej iWschodniej.

Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategiimarketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetemmarketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowobędzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległejej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie inadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.

Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej weWrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniejodpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: TrakElectronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcompracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy KomsaPolska.

Autor:pr

Więcej informacji:GN Netcom, Monika Ambroziak

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter