Reklama 2009-01-30
0

Awans w GN Netcom

Monika Ambroziak awansowała na stanowisko channel marketing managera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią. Do polskiego zespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku.

Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjne produktów marki Jabra dla rynku biur i call center oraz użytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetem marketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowo będzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległe jej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie i nadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.

Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: Trak Electronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcom pracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy Komsa Polska.

Autor: pr

Więcej informacji: GN Netcom, Monika Ambroziak

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas