Reklama 2009-11-06
0

Aviva: cztery agencje walczą o globalny budżet medialny

Cztery domy mediowe będą rywalizować o globalny budżet medialny firmy Aviva.

Z ośmiu agencji, które zgłosiły chęć udziału w przetargu na warty około 200 milionów euro budżet, w rywalizacji pozostały Maxus, Carat, OMD oraz Initiative.

Ubezpieczeniowy gigant we wrześniu tego roku postanowił zrewidować swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów. Celem jest konsolidacja medialnych budżetów firmy z poszczególnych rynków i zatrudnienie jednej agencji, która przejęłaby obowiązki na skalę globalną.

Aviva działa na 28 międzynarodowych rynkach, na których współpracuje obecnie z domami mediowymi należącymi do wszystkich pięciu największych na świecie holdingów reklamowych.

Autor: km

Więcej informacji: Aviva

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas