Prasa 2009-06-01
0

Aude rozszerzyło współpracę z Biedronką

Wydawnictwo Aude przygotowało dla spółki Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci sklepów Biedronka, broszurę dotyczącą programu CSR "Biedronka. Dobre życie".

Celem broszury (wydaną ją już po raz czwarty) jest pokazanie działań prowadzonych przez sieć sklepów w zakresie Odpowiedzialności Społecznej Biznesu. Wydrukowana została ona w ponad milionowym nakładzie egzemplarzy i będzie ona dodatkiem do największych ogólnopolskich dzienników.

Aude od dwóch lat wydaje dla JMD Dystrybucja magazyn wewnętrzny "Nasza Biedronka".

Autor: pp

Więcej informacji: Aude, Biedronka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas