PR2019-07-10

Arskom zajmie się obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z twórcami NOINN, aplikacji mobilnej, która służy do typowania wyników sportowych w gronie znajomych.

Agencja odpowiadać będzie za obsługę public relations, z naciskiem na media sportowe, biznesowe, bukmacherskie i technologiczne. Strony nie ujawniają okresu, na który została zawarta umowa.

Za realizację działań dla nowego klienta odpowiedzialni będą Mateusz Brzeźniak, senior account executive i Paulina Ryszewska, która w agencji zajmuje stanowisko junior account executive.

Arskom odpowiada za komunikację medialną zmian w aplikacji NOINN, nowych funkcjonalności jak i całego konceptu zabawy dla kibiców w typowanie dla rozrywki.

NOINN to pierwsza polska aplikacja mobilna do typowania wydarzeń sportowych w gronie znajomych. Od marca 2019 r. do aplikacji dołączyło ponad 10 tys. użytkowników, którzy najchętniej typują mecze piłki nożnej.

Autor:bg

Więcej informacji:Arskom, NOINN, aplikacja

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter