Reklama 2014-07-11
1

Arkadiusz Stępkowski: z Wirtualnej Polski do Value Media

Arkadiusz Stępkowski Arkadiusz Stępkowski

Arkadiusz Stępkowski objął nowo utworzone stanowisko buying intelligence directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski.

W Value Media Arkadiusz Stępkowski wspólnie z Bartoszem Krzewskim będzie odpowiadał za negocjacje z mediami oraz ustalanie warunków zakupowych. Ponadto będzie zajmował się tworzeniem synergicznych rozwiązań strategicznych pozwalających na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych.

Wcześniej Stępkowski przez 9 lat pracował w biurze reklamy Wirtualne Polski, najpierw jako account, a w ostatnim okresie jako dyrektor. Odpowiadał m.in. za sprzedaż powierzchni reklamowej, negocjacje oraz rozwój produktu reklamowego.

W marcu br. po połączeniu Wirtualnej Polski z Grupą o2 utworzono nowe biuro reklamy, którym kieruje Joanna Pawlak (przeczytaj więcej na ten temat).

Autor: tw

Więcej informacji: Value Media, Arkadiusz Stępkowski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas