Reklama 2009-07-08
0

Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek proszek do prania Ariel Color & Style. Akcja przebiega pod hasłem "Zachowaj piękno kolorów".

Telewizyjna kampania reklamowa proszku do prania Ariel Color & Style pokazuje osoby, które zrzucają ze swoich ubrań powłokę szarości, dzięki czemu zyskują one intensywniejsze barwy. Oparty na dynamice i energii przekaz pod hasłem "Olśniewający rezultat za każdym razem" podkreśla, że produkt zapewnia pranym rzeczom zachowywanie naturalnych kolorów.




Skierowana do kobiet akcja jest prowadzona w stacjach telewizyjnych - zarówno ogólnodostępnych, jak i tematycznych. Adaptację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.




Start kampanii : lipiec 2009
Account Team: Kamila Górska-Pięta - Account Director / Iza Ogórek - Account Executive
Strategic Team: Dominika Blachnicka - Strategic Planner
Dyrektor Kreatywny Derek Green / Ariel Regional Creative Director
Team Kreatywny: Kamilla Komaiszko - Senior Copywriter / Grzegorz Ścieszka - Senior Art Director
Producent: Magda Barszcz
Planowanie i zakup mediów: Mediacom

Autor: tw

Więcej informacji: Ariel, Ariel Color & Style

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas