Reklama 2009-03-18
0

ARC Rynek i Opinia będzie mierzyć efektywność nośników digital signage

ARC Rynek i Opinia rozpoczyna współpracę z POL-TV Multimedia w zakresie mierzenia efektywności nośników digital signage i reklam telewizyjnych. Firmy wykorzystują w tym celu technikę automatycznego rozpoznawania zauważalności na podstawie analizy twarzy.

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia rozpoczyna współpracę z firmą POL-TV Multimedia w zakresie mierzenia efektywności nośników digital signage i reklam telewizyjnych. Na potrzeby projektu POL-TV Multimedia dostarczy izraelski systemu pomiaru oglądalności ekranów reklamowych, z którego ARC Rynek i Opinia będzie korzystać w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Dzięki tej technologii, wykorzystującej analizę twarzy, instytut będzie badał zauważalność i skuteczność ekspozycji promocyjnych w sklepach, efektywność nośników digital signage, oglądalność reklam telewizyjnych (telemetria pasywna) oraz atrakcyjność kreacji reklamowych pod kątem przyciągania uwagi. - Nowoczesne metody obserwacyjne pozwalają odejść od deklaracji, które nie oddają w pełni tego, co ważne, na rzecz analizy rzeczywistej percepcji - przekonuje Jacek Wojdyr, senior project manager zajmujący się rozwojem badań obserwacyjnych w ARC Rynek i Opinia.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas