Reklama 2009-02-24
0

ARBOvision dla Oticon Polska

Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejny rok współpracę z ARBOvision.

Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo - promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej za kompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.

Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 roku akcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców. Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenie uwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji na drodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowym Dziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osób nie(do)słyszących.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługą marketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresu CSR/CRM.

Autor: pr

Więcej informacji: ARBOvision, Oticon Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas