Reklama 2022-11-09
0

Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"

fot.mat.pras. fot.mat.pras.

Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.

Celem kampanii jest promowanie nowego wariantu leku na przeziębienie i grypę w formie rozgrzewającej saszetki Apap Przeziębienie Max, która szybko zapobiega rozwojowi infekcji.

Bohaterką spotu jest energiczna wuefistka, która przez chwilę była przeziębiona, ale zaskakująco szybko wraca do szkoły.

- Przesłanie naszej kampanii jest proste i pozytywne: zamiast tracić czas na leżenie w łóżku z przeziębieniem, lepiej szybko stanąć na nogi i cieszyć się życiem - mówi Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.

Emisję spotu zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyprodukował Selfish3.

 

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: USP Zdrowie, Apap, przeziębienie, AżTuNagle

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter