Internet2010-09-29

AOL kupił 5min Media i Thing Labs

Oprócz przejęcia technologicznego bloga TechCrunch, AOL kupił także firmy 5min Media i Thing Labs.

5min Media to internetowa platforma dystrybuująca treści wideo, w której katalogu znajduje się ponad 200 tys. materiałów od ponad tysiąca medialnych firm i niezależnych producentów. Według comScore, w sierpniu miała ona za oceanem 20 milionów unikalnych użytkowników i ponad 130 milionów wyświetleń klipów.

Z kolei Thing Labs to firma stojąca za aplikacją Brizzly, która umożliwia korzystanie z serwisów społecznościowych Twitter i Facebook. AOL planuje wykorzystać niektóre z funkcji Brizzly w swoim komunikatorze internetowym AIM.

Szczegóły finansowe obu transakcji nie zostały ujawnione. Według nieoficjalnych doniesień, AOL zapłacił za 5min Media od 50 do 65 milionów dolarów.

Autor:km

Więcej informacji:AOL, 5min Media, Thing Labs, TechCrunch

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter