Reklama 2016-10-26
0

Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target

Od lewej: Tomasz Jakub Sysło, Anna Pacyna i Filip Wróblewski Od lewej: Tomasz Jakub Sysło, Anna Pacyna i Filip Wróblewski

Do działu social media interaktywnego domu mediowego Mr Target dołączyli Anna Pacyna, Filip Wróblewski  oraz Tomasz Jakub Sysło.

Poszerzenie zespołu związane jest z rozwojem interaktywnego domu mediowego Mr Target oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget, która należy do Mr Target.

Anna Pacyna w videoTarget objęła stanowisko account managera. Jest odpowiedzialna m.in. za planowanie i kreację kampanii na odpowiednich kanałach social media, przygotowywanie kontentu zarówno pod względem graficznym, jak i copywriterskim oraz za wsparcie zespołu Videotarget w innych projektach. W branży reklamowej pracowała m.in. dla takich brandów jak DrWitt, Fortuna, Łowicz, Włocławek, Krakus, Kotlin, Tarczyn, Pysio, Garden Agros-Nova oraz BIC Polska.

Tomasz Jakub Sysło w MrTarget odpowiada za strategię social mediowe, planowanie kampanii oraz ich realizację. Jest grafikiem, socjologiem oraz informatykiem. Opracowywał strategie social media dla Uniwersytetu SWPS, pracował też nad kampaniami dla Teatru Wrocławskiego.

Do MrTarget dołączył także Filip Wróblewski, który objął stanowisko social media specialist. Jest odpowiedzialny za planowanie i wdrożenie strategii dotyczących promocji na kanałach w mediach społecznościowych. Swoje doświadczenie zdobywał w szkołach za granicą, między innymi w Martin College z Sydney, gdzie ukończył zarządzanie eventami. Przez lata organizował imprezy oraz eventy w sieci.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas