Reklama 2009-03-17
0

Anheuser-Busch InBev kończy współpracę z Goodby, Silverstein & Partners

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zakończyła swoją 14-letnią współpracę z amerykańską agencją reklamową Goodby, Silverstein & Partners.

Agencja stała za długotrwałą kampanią reklamową 'Louie the Lizard' prowadzoną pod koniec lat 90. ubiegłego wieku i promującą należącą do firmy markę piwa Budweiser. Kampania ta została nagrodzona Srebrnym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes w 1998 roku.

Największe na świecie browary zrezygnowały z usług Goodby, Silverstein & Partners po zmianie strategii reklamowej, polegającej na decyzji o korzystaniu z mniejszej liczby agencji.

W lutym wiceprezes koncernu ds. marketingu Keith Levy zapowiedział też, że jego firma nie będzie już płacić agencjom zaliczek, a zamiast tego będą one otrzymywać ustaloną stawkę za wykonanie danego projektu.

Wśród agencji, które nadal będą pracować dla Anheuser-Busch InBev jest m.in. DDB Chicago, która w ubiegłym roku zdobyła warty 35 milionów dolarów budżet kreatywny na wprowadzenie na rynek marki Bud Light Lime.

źródło: Brand Republic

Autor: km

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas