Internet 2018-03-29
1

Amazon sonduje, jak ludzie odbierają informacje

Siedziba Amazona w Seattle, fot. Shutterstock.com Siedziba Amazona w Seattle, fot. Shutterstock.com

Serwis e-commerce Amazon przeprowadził ankietę, w której pyta o nawyki użytkowników związane z konsumpcją treści informacyjnych.

Amazon zlecił firmie badawczej Qualtrics przeprowadzenie ankiety, w której pyta o zwyczaje  użytkowników związane z odbiorem informacji, ze szczególnym uwzględnieniem wiadomości telewizyjnych.

Formularz, do którego treści dotarł serwis Recode, zawiera m.in pytania dotyczące częstotliwości przeglądania wiadomości, ilości czasu po poświęcanej na tę czynność oraz jakiego typu newsy są ciekawe (lokalne, krajowe, międzynarodowe). Jedno z pytań dotyczyło miejsca zatrudnienia - tu Amazon, oprócz własnych pracowników, chciał "wyłapać" osoby współpracujące z konkurencją - Verizonem, Comcastem, Apple, Google czy Microsoftem. W ankiecie pytano także o konkretne najciekawsze dla użytkowników tematy newsów oraz jakie media są dla nich źródłem informacji. Jedno z pytań dotyczyło także tego, jaki styl i forma podawania informacji są dla ludzi optymalne.

Amerykański koncern ma obecnie własny serwis streamingowy Amazon Prime Video. Platforma w  oryginalnej wersji jest dostępna w Polsce od grudnia 2016 roku. Według nieoficjalnych informacji, jeszcze w tym roku ma zostać udostępniona jej spolszczona wersja. 

Autor: jd

Więcej informacji: Amazon, Amazon Prime Video

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas