Reklama 2022-09-13
0

Aldi w nowej kampanii pokazuje pracowników jako superbohaterów

Sieć sklepów Aldi w nowej kampanii employer brandingowej "Moc, która się liczy"  pokazała własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andriannę i Monikę, którzy wcielają się w superbohaterów.

Kampania #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap ruszył 12 września i potrwa do 31 października.

W najnowszej kampanii pojawiają się Kapitan Aldi, As Przestworzy, Poszukiwaczka przygód i Pani Detektyw, w których wcielą się pracownicy Aldi - Patryk, Marcin, Andrianna i Monika. Filarem komunikacji jest spot wizerunkowy „Moc Aldi” z ich udziałem. Kandydaci będą mogli sprawdzić, do drużyny którego z bohaterów pasują, poprzez wzięcie udziału w dedykowanej „psychozabawie”.

Na potrzeby kampanii sieć utworzyła landingpage mocaldi.pl z angażującą psychozabawą. Sieć zaplanowała szereg działań w social mediach, wykorzystując przy tym specjalny filtr na Instagramie, nośniki outdoorowe, w tym podświetlony billboard w ścisłym centrum Warszawy z pracownikami. 

Komunikacja będzie wsparta kampanią banerową na najpopularniejszych jobboardach – pracuj.pl i OLX.  Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Grow oraz dom produkcyjny Ikona.

Autor: jd

Więcej informacji: Aldi, employer branding

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas