Reklama2008-05-29

Adresy URL skuteczne w prasowych reklamach

Internetowe adresy umieszczane w prasowych reklamach skuteczniezwiększają liczbę wizyt promowanych witryn.

Tak wynika z najnowszego raportu organizacji Magazine Publishersof America (MPA), dla której badanie przeprowadziła firma VISTA -informuje serwis MediaPost Publications. Zbadała ona obejmująceróżne kategorie 833 prasowe reklamy umieszczone na stronach siedmiuczasopism.

Okazało się, że w kategorii "podróże" umieszczenie adresu URL wreklamie sprawiało, że liczba wizyt na danej stronie internetowejzwiększała się o 186 procent. W przypadku kategorii "dom" wzrostwyniósł 103 procent, a w kategorii "kobiety" 98 procent.

Następne były tutaj kategorie: "moda" (wzrost o 52 procent),"mężczyzna" (wzrost o 38 procent) oraz "finanse" (wzrost o 22procent).

źródło: MediaPost Publications

Autor:km

Więcej informacji:URL

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter