Reklama 2010-07-19
0

Ad.net zmienia serwery AdOcean na BBelements

Internetowa sieć reklamowa Ad.net zmienia system serwowania reklam na stronach swoich wydawców z AdOcean na BBelements. Dzięki temu pojawią się w niej nowe formaty reklamowe.

System BBelements, na który z AdOcean przechodzi sieć Ad.net, ma jej zapewnić lepsze funkcjonalności i możliwości serwowania reklamy online oraz pełen pomiar skuteczności kampanii internetowych. W oparciu o nowy adserwer zostanie poszerzona oferta sieci dotycząca reklam wideo i kontekstowych. Możliwe stanie się również targetowanie reklam na telefony komórkowe, w tym iPhone'y i smartphony z systemem Symbian.

Przejście na system BBelements to pierwszy projekt, który Ad.net realizuje wspólnie z pozyskanym niedawno inwestorem zagranicznym (więcej). Spółka zapowiada już kolejne inwestycje.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas