Internet2008-01-02

Ad.net liderem pod względem liczby użytkowników jak i odsłon

Ad.net umacnia pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychw Polsce. Miesięcznie dociera do ponad 12 mln użytkowników i notujeponad 4,5 mld odsłon. Na końcu rankingu - z dużą stratą do lidera -sieć BizOnMedia i IDG.

Sieć reklamowa Ad.net znalazła się na pozycji lidera wśródinternetowych biur reklamy w Polsce, zarówno jeśli chodzi o liczbęużytkowników jak i odsłon - wynika z najnowszych, październikowychdanych badania Megapanel PBI/Gemius.

adnetzasieg

adnetodsłony

Ad.net powstał w 2000 roku, jako pierwsza internetowa siećreklamowa na polskim rynku. Obecnie oferuje sprzedaż powierzchnireklamowej ponad 430 witryn internetowych.

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter