Internet 2007-09-17
0

ABC chce stworzyć internetową platformę dystrybucyjną

Amerykańska stacja telewizyjna ABC prowadzi rozmowy z wieloma serwisami internetowymi w celu stworzenia cyfrowej platformy dystrybucyjnej dla swoich programów.

Jak donosi serwis iMedia Connection, ABC idzie śladem innych amerykańskich telewizji, które najpierw stawiały tylko na swoją własną stronę w sieci, by dopiero później szukać internetowych partnerów. Wszystko po to, żeby poszerzyć swój internetowy zasięg i uzyskać dodatkowe dochody.

Przed około czterema miesiącami telewizja CBS zawarła takie porozumienia dystrybucyjne m.in. z AOL, MSN i CNET Networks, tym samym tworząc sieć o nazwie Interactive Audience Network. Z kolei stacje Fox i NBC niedługo mają wystartować z serwisem Hulu, również angażując partnerów zewnętrznych.

ABC nie podaje żadnych nazw firm, z którymi prowadzi rozmowy. Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o takich partnerów jak AOL, Comcast, MSN, MySpace i Yahoo.

źródło: iMedia Connection

Autor: km

Więcej informacji: ABC

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas