Średnio 83 tys. widzów oglądało premierowe odcinki drugiej edycji programu “Hot or not” emitowanego na antenie stacji Viva Polska. To o 10 tys. osób więcej niż śledziło pierwszą edycję show, pokazaną dwa lata temu.
Premiery odcinków “Hot or not 2” nadawane były wiosną br. w niedziele ok. 18.30. Największą widownię zgromadziło finałowe wydanie programu, które w zeszłą niedzielę obejrzało 117 tys. widzów. Udział stacji w czasie emisji show wyniósł średnio 0,70 proc. w grupie 4+ i 1,32 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Tylko nieco mniejszą popularnością od premier cieszyły powtórki programu emitowane w poniedziałki o 20.00. Oglądało je średnio 73 tys. widzów, co dało kanałowi 0,48 proc. udziału w 4+ i 0,78 proc. w 16-49.
Nadawana wiosną 2008 roku w niedziele o 19.00 pierwsza edycja “Hot or not” miała z kolei średnią oglądalność na poziomie 73 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,61 proc. i 0,95 proc. (dane dotyczą odcinków premierowych).
Wpływy reklamowe z premier i poniedziałkowych powtórek drugiej serii programu wyniosły 1,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dane telemetryczne pokazują, że show “Hot or not 2” śledziły głównie kobiety, widzowie między 10. a 34. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W programie “Hot or not 2” jury w składzie Marta „Mandaryna” Wiśniewska, Tomasz Jacyków oraz Piotr Kupicha spośród kilkudziesięciu kandydatów wybierało osoby, które w nagrodę odbędą staż prezenterski w kanale Viva Polska. Zwycięzcami show zostali Andrzej Rodzin oraz Aleksandra Kot.
Widownia premier i powtórek “Hot or not 2”
Profil widowni programu