Reality show “Przystanek laska”, emitowany w Polsat Play, po trzech odcinkach ma średnio 7 tys. widzów i zanotował niższy udział w rynku od całodobowego udziału stacji. Gospodynią show jest Agnieszka Frykowska.
“Przystanek laska” nadawany jest od poniedziałku do środy o 20.00 począwszy od 5 lipca br. Pierwszy odcinek programu obejrzało 8 tys. widzów, a kolejne zgromadziły odpowiednio po 4 tys. i 8 tys. oglądających. Średnio kanał w czasie nadawania show miał 0,06 proc. udziału w grupie 4+ i 0,13 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Program osiągnął tym samym słabsze wyniki od średniego całodobowego udziału Polsat Play w tych trzech dniach, który wyniósł 0,23 proc. w 4+ i 0,29 proc. w 16-49.
Zobacz tabelę
Stacja przegrała także znacznie z konkurencyjnym TVN Turbo (ma ponad dwa razy większy zasięg). Męski kanał Grupy TVN w czasie emisji “Przystanku laska” oglądało 33 tys. widzów, a jej udział wyniósł odpowiednio 0,27 proc. i 0,49 proc. TVN Turbo nadawało wtedy m.in. magazyny “Moto-on”, ”Jazda Polska”, “Auto-sport”, “Wędkarstwo – męskie hobby” czy “Jak to ruszyć?”.
“Przystanek laska” to reality show, w którym widzowie śledzić mogą życie ośmiu kobiet zamkniętych w luksusowym apartamencie. Uczestniczki podczas pobytu muszą wykonywać różne zadanie i wybrać najlepszą spośród siebie, która otrzyma kontrakt na prowadzenie programu w Polsat Play.
Gospodynią show jest Agnieszka Frykowska.