Nowy program Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 417 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
Nowy program „W pełnym świetle” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 2 września 2018 roku. Jego średnia widownia do 14 kwietnia 2019 roku wyniosła 417 tys. osób, co przełożyło się na 2,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Telewizja
|
Wiosenna ramówka TVP Info: nowości „Głębia ostrości” i „Info Dzień”. Rachoń rzadziej w „Minęła 20”
|
Największą widownię dotychczas audycja zgromadziła 6 stycznia - wówczas śledziło ją 644 tys. osób.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Ewę Bugałę wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami. TVN24 ma w tym paśmie 1,57 proc. udziału, a Polsat News - 0,68 proc.
![]() |
Kurski chwali TAI za poziom informacji i publicystyki. „To wielka sprawa dla Polski, dziennikarze mówią prawdę”
|
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.
„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, W której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.