Prasa2006-06-06

40 proc. sprzedaży 'GW" to prenumerata

Z 50 tys. egz. do ponad 180 tys. wzrosła prenumerata "Gazety Wyborczej" . Jak wyglądała w kwietniu 2006 - dzień po dniu - sprzedaż i nakład "GW"?

Wejście 18 kwietnia 2006 na rynek prasy codziennej "Dziennika"  nie szkodziło - na razie - "Gazecie Wyborczej", wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).

"Gazeta Wyborcza" miała kwietniu sprzedaż na poziomie 474 109 egz. (miesiąc wcześniej 450 065 egz.), ale była ona niższa o ponad 10 proc. niż w analogicznym okresie 2005 roku.

Warto podkreślić znaczny wzrost prenumeraty "GW". W kwietniu 2005 roku "GW" miała ponad 50 tys. prenumeratorów, w kwietniu tego roku już 180 tys.  (od kilku tygodni jest oferowana "prenumerata teczkowa" w której jedno wydanie "GW" kosztuje 1 zł).

Przypomnijmy, że w obronie przez "Dziennikiem" od 14 kwietnia b.r. Agora zdecydowała się obniżyć cenę „Gazety Wyborczej” do 1,5 zł w całym kraju.

 Zobacz tabelę;" SDVAL="418427">418427




kwiecień621181287595180661474109

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter