PR 2020-04-15
0

38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

Do grona klientów agencji 38Content Communication dołączyła Gabriella - łódzki producent rajstop i wyrobów pończoszniczych.

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację produktową, a także działania CSR.

Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, PR consultant.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

Autor: pr

Więcej informacji: 38 Content Communication, Gabriella

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0)

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter