Telewizja2021-04-03

3,94 mln widzów „M jak miłość” w sezonie 2020/2021

fot. Marta Gostkiewicz/MTL Maxfilmfot. Marta Gostkiewicz/MTL Maxfilm

Obecnie nadawany 21. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,94 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 8 września 2020 roku do 23 marca 2021 roku wyniosła 3,94 mln osób. Przełożyło się to na 27,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 23,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 4,28 mln oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosi 8,38 proc. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”; 7,97 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,91 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 jest zdecydowanym liderem rynku.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Autor:mk

Więcej informacji:M jak miłość, TVP2

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(14)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter