187 tys. widzów śledzi nowy program „24 minuty”. TVP Info w paśmie nadawania audycji Krzysztofa Skowrońskiego przegrywa walkę o widza z TVN24, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News.
Publicystyczny program „24 minuty” emitowany jest na antenie TVP Info w poniedziałki o godz. 19.00, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia audycji do 18 kwietnia br. wyniosła 187 tys. osób. Przełożyło się to na 1,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie programu, które śledziło średnio 225 tys. osób. Gościem tego odcinka był Antoni Macierewicz.
Trzy topowe wydania „Czterech stron”
Zobacz tabelęTVP Info w paśmie nadawania audycji Krzysztofa Skowrońskiego minimalnie przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 1,42 proc. Gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (1,11 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada gorzej od swoich głównych konkurentów. TVN24 ma wówczas 1,13 proc. udziału, a Polsat News - 0,83 proc.
![]() |
Program byłego szefa "Faktu" w Superstacji ma 31 tys. widzów. Beata Szydło popularniejsza od Jarosława Kaczyńskiego
|
Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji
Zobacz tabelę„24 minuty” to cotygodniowy program publicystyczny. Prowadzi go Krzysztof Skowroński, który jest założycielem i szefem Radia Wnet, pełni on też funkcję prezesa Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W każdym odcinku audycji Skowroński rozmawia z jednym gościem, głównie politykiem.
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,01 proc.