Reklama2021-03-10

180heartbeats + Jung v Matt będzie reklamować Red Bull Mobile

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki telekomunikacyjnej Red Bull Mobile, należącej do koncernu Red Bull.

Agencja będzie odpowiadać za social media, komunikację digital i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne Red Bull Mobile.

O wyborze oferty 180heartbeats + Jung v Matt zdecydowało holistyczne podejście do marki, jakość kreatywnych rozwiązań, a także propozycja aktywacji angażujących społeczność Red Bull Mobile.

- Współpraca z marką, z którą nadajemy na podobnych falach, to wymarzony początek roku dla nas - mówi Radosław Smorga business director 180heartbeats + Jung v Matt.

Ostatnie działania duże reklamowe Red Bull Mobile realizowano wiosną 2019 roku. Kampanię pod hasłem #TakBardzoMobajl przygotowała agencja Plej.

Autor:jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter