Reklama 2019-01-15
0

180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt, we współpracy z JvM/Limmat w Zurychu, przygotowała nową platformę komunikacji z konsumentami dla szwajcarskiej marki przekąsek z suszonej wołowiny Bündnerfleisch.

Platforma "Energia od najlepszych" promowana jest akcją samplingową. Komunikowano ją na specjalnie dedykowanej stronie. Tam opublikowano trzy humorystyczne wideo, które zachęcały konsumentów do podjęcia sportowego wyzwania: ćwiczenia siłowego, oddechowego i biegu.

Po to by zweryfikować wykonanie ćwiczenia, zespół 180heartbeats + Jung v Matt przygotował serwis internetowy, do którego opracowała prototypy wykorzystujące funkcjonalności smartfonów bazujące na czujnikach i mechanizmach takich jak żyroskop, akcelerometr i pomiar dźwięku. Dzięki temu konsumenci chcąc wziąć w udział w wyzwaniu, nie musieli pobierać dedykowanej aplikacji ani informować o wykonaniu ćwiczenia (np. przesłać zdjęcia czy wideo).

Wystarczy, że mieli telefon przy sobie, a wykorzystana technologia zarejestrowała ich ruchy i dźwięk. Użytkownik musiał tylko wypełnić prosty formularz adresowy, następnie otrzymywał pakiet przekąsek Bündnerfleisch do wypróbowania.

 

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas