Dwa odcinki nowej odsłony “Miasta kobiet” nadane w TVN Style w dwie ostatnie środy o 21.30 obejrzało średnio 105 tys. widzów. Kanał w czasie emisji programu miał sporą przewagę nad konkurencję i zanotował wyniki powyżej swojej średniej dobowej.
“Miasto kobiet” powróciło do TVN Style w środę 22 grudnia. Talk-show zyskał nowe prowadzące: Dorotę Wellman i Magdę Mołek, a także nowe studio i oprawę.
Dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że udział obu wydań programu w rynku wyniósł 0,75 proc. w grupie 4+ i 0,80 proc. w 16-49. Były to wyższe wyniki od średniego udziału stacji w tym okresie* wynoszącego 0,32 proc. i 0,39 proc. Pierwszy odcinek nowej serii “Miasta” przyciągnął aż 145 tys. widzów, ale drugi śledziło już tylko 64 tys. osób.
Zobacz tabelę
W czasie nadawania talk-show TVN Style gromadził ponad dwa razy większą widownię od głównego konkurenta Polsat Cafe, który nadawał wtedy przede wszystkim program Pauliny Młynarskiej “Kobieta Cafe” - śledziło go 50 tys. widzów. Jeszcze słabsze wyniki osiągnęły w tym paśmie stacje TLC i Club TV. Trzeba jednak dodać, że wszystkie te trzy ostatnie kanały mają mniejszy zasięg techniczny niż TVN Style.
Ostatni pełen sezon “Miasta kobiet” kobieca stacja Grupy TVN pokazała wiosną 2009 roku. Program prowadzony wtedy przez Jolantę Pieńkowską i Paulinę Młynarską, miał średnio 97 tys. widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 1,15 proc. i 1,30 proc. Talk-show nadawano wówczas w poniedziałki o godz. 22.30.
Kolejne odcinki nowej serii “Miasta kobiet” TVN Style nadawać zamierza wiosną 2011 roku.
* - średni udział dobowy TVN Style za okres od 22 do 29 grudnia 2010