Reklama 2016-05-18
8

100 tys. kufli do wygrania w loterii Brackie Pils

Ruszyła loteria promocyjna marki piwa regionalnego Brackie Pils (Grupa Żywiec) pod hasłem "Kufle Brackie Pils pod kapslami". Akcję wspiera kampania w punktach sprzedaży, na outdoorze i w internecie, za którą odpowiadają firmy G3, Just, Insignia i MediaVest.

Loteria "Kufle Brackie Pils pod kapslami", w której do wygrania jest 100 000 kufli, jest dostępna w sklepach na terenie województw śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Loteria potrwa do 31 sierpnia 2016 r., a zwycięskie kapsle z napisem "Wygrałeś kufel" będzie można wymieniać na nagrody do 31 października 2016 r. w specjalnie oznaczonych salonach Kolporter i w wybranych sklepach. Aktualną listę punktów odbioru nagród można znaleźć na stronie brackiepils.pl.

Akcję wspiera kampania na nośnikach zewnętrznych, na ekranach bankomatów oraz w internecie.

Organizatorem loterii na zlecenie Grupy Żywiec jest agencja G3. Kreację przygotowała agencja Just, działania w internecie prowadzi Insignia, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Autor: km

Więcej informacji: Brackie Pils, piwo, Grupa Żywiec

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas