PR2009-03-17

100-lecie TOPR z Perception PR

Agencja Perception PR przeprowadzi kampanię informacyjną dlawyprawy polskich ratowników w Himalaje z okazji 100-lecia TOPR.

Agencji powierzono przygotowanie i realizację strategiikomunikacji z mediami.

Ze strony Perception PR za projekt odpowiedzialny jest ZbigniewMichalski.

Celem wyprawy w Himalej jest zdobycie ośmiotysięcznikaDhaulagiri. W ten sposób ratownicy uczczą setną rocznicę powstaniaTOPR oraz przypomną udział Polaków w zdobywaniu tej góry. Wyprawawyruszy z Polski 23 marca. Powrót do kraju planowany jest w połowiemaja.

Autor:pr

Więcej informacji:Perception PR, TOPR

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter