SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Labcon poszerza kompetencje data-driven creatives. Na czele Krystian Wydro i Michał Kukuła

Agencja kreatywna Labcon (Group One) poszerzyła swoją ofertę data-driven creatives o kompetencje rich mediowe i rozwija zespół, który zajmie się projektami na pograniczu kreacji i mediów. Wspólnie z należącą do tej samej grupy agencją SalesTube stworzyła ofertę Rich One, za którą odpowiadają Krystian Wydro (Labcon) oraz Michał Kukuła (SalesTube).

Dołącz do dyskusji: Labcon poszerza kompetencje data-driven creatives. Na czele Krystian Wydro i Michał Kukuła

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek Platzek
" poszerzyła swoją ofertę data-driven creatives o kompetencje rich mediowe" - co to za bełkot? Czy to jeszcze jest język polski, czy jakaś korpohybryda?
odpowiedź