Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branż mediowo-marketingowych podsumowali rok 2011 i przedstawili swoje prognozy na 2012. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi z branży telewizji, internetu, prasy, radia, reklamy, PR-u, telekomunikacji i badań rynku.
Czy SEO naprawdę jest "SREO"? Wnioski po tekście Orlińskiego
Krajobraz po wojnie, czyli jak wydawcy radzą sobie z omijaniem bana na zdjęcia od Facebooka
„Open to Work” na LinkedIn oznaką desperacji?
TOP30 Wirtualnych Mediów. Oni liczą się w polskich mediach
Spowiedź SEOwca. "Presja na ruch wykańcza ludzi w portalach"
Wojciech Pawlak: honoraria gwiazd TVP są za wysokie w obecnej sytuacji telewizji publicznej (komentarz)
2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012
Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?
Bezpłatna naziemna telewizja cyfrowa. Jakie korzyści daje cyfrowa telewizja?
Dziadek w krainie marek - komunikacja do grupy 50+
Zapisz się do newslettera