Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku w segmencie czasopism oraz specjalistycznych i popularno-naukowych informatorów poradnikowych dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach (profesjonalistów i hobbystów).
Portfolio AVT liczy łącznie 40 tytułów regularnych, w tym ponad 20 miesięczników, dwumiesięczników i kwartalników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych:
1. Budownictwo i wnętrza,
2. Elektronika i automatyka,
3. Muzyka i dźwięk,
4. Edukacja i hi-tech,
5. Rodzina.
Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników, podzielonych na grupy o specyficznych zainteresowaniach zawodowych lub hobbystycznych (inwestorzy i wykonawcy budynków, elektronicy, gitarzyści, audiofile, fani fotografii itp.). Nasi czytelnicy to osoby o wielkim własnym potencjale konsumenckim, a także mające decydujący wpływ na zakupy w swoich firmach oraz doradzające w zakupach, jak również osoby, cieszące się sławą ekspertów w swoich środowiskach. Każdy z naszych tytułów ma pozycję lidera w swoim segmencie branżowym, dlatego firmy z tego segmentu rynku osiągają świetną skuteczność reklam, zamieszczanych w naszych periodykach. Nasza baza aktualnie aktywnych reklamodawców liczy kilka tysięcy firm.
Wydawnictwo AVT przywiązuje też wielką wagę do tworzenia i rozwoju serwisów internetowych, z których największym obecnie jest portal www.budujemydom.pl. Nasze portfolio liczy 41 serwisów internetowych. Łącznie grupa serwisów AVT ma około czterech milionów unikalnych użytkowników. Nasze serwisy są bardzo popularne w ściśle określonych targetach użytkowników, dlatego cieszą się coraz większym zainteresowaniem firm-reklamodawców. Wpływy z tytułu reklam w serwisach internetowych rosną co rok o kilkadziesiąt procent.