Dzięki SaveCart Klienci podnoszą sprzedaż od kilkanaście procent przy tym samym ruchu.
SaveCart to stworzony System w oparciu o Big Data do personalizacji przekazu dla e-commerce
- SaveCart – monitoruje i zapisuje pełną aktywność klientów sklepu tworząc ich profile behawioralne;
- Monitoruje wszystkich klientów – niezarejestrowanych gości, niezalogowanych użytkowników i zalogowanych stałych klientów;
- Umożliwia dotarcie do konkretnego klienta lub całej grupy z wybranym komunikatem (warstwy pop-up lub personalizacja wyglądu sklepu);
- Emituje komunikat w czasie rzeczywistym – podczas obecności użytkownika na stronie, np. tuż po przerwaniu zakupów (protransakcyjne oddziaływanie psychologiczne);
Funkcjonalności:
Angażowanie w proces zakupowy:
Personalizacja oferty na podstawie analizy behawioralnej m.in.:
- komunikat dla osób z wysokim „scoringiem” (dużo wydających);
- warstwa z wysokim rabatem dla klientów, którzy od dawna nie dokonali zakupu
- komunikat dla klientów uczestniczących w programie lojalnościowym;
- dynamiczna modyfikacja layoutu sklepu w celu uwypuklenia rekomendowanych
produktów dobranych na podstawie gustu użytkownika (silnik rekomendacji):
„Wybrane dla Ciebie” - modyfikacja layoutu strony głównej (personalizacja), „Może Ci się
spodobać” – box z rekomendowanymi, podobnymi towarami na stronie danego produktu
- aktywizowanie powracających „szwędaczy” – niewielki zachęcający rabat dla często
powracających użytkowników, którzy jednak nie dokonują zakupów w sklepie
Zwiększanie wartości koszyka zakupowego:
- „Pasuje do…” silnik rekomednacji polecający pasujące produkty do właśnie zakupionego;
- Mechanizm zachęcający do zwiększenia wartości koszyka poprzez komunikaty:
„Dodaj kolejny produkt o wartości mii. 20 zł żeby otrzymać darmową dostawę/rabat
5%;
Ratowanie porzucanych koszyków:
- koszyk z konkretnym produktem - nazwa, numer katalogowy;
- kategorią produktów (np. kurtki wiosenne);
- produktem konkretnej firmy;
- koszyk o określonej wartości;
- koszyk porzucany przez konkretnego użytkownika (z konkretną historią zakupów lub
lojalnego stałego klienta
Ankiety oraz zbieranie leadów od wcześniej zdefiniowanej grupy użytkowników - ankiety dotyczące funkcjonalności sklepu dopasowane do etapu w którym klient opuścił stronę lub przerwał transakcję, leady: „zostaw telefon, oddzwonimy ze specjalną ofertą”;
Powiadomienia Push z poziomu przeglądarki internetowej (NOWOŚĆ)– możliwość motywowania Klientów do odwiedzania sklepu online i offline!
Łatwość integracji i obsługi:
- Prostota integracji ograniczająca się do wklejenia w stronę niewielkiego kodu przygotowanego przez naszych programistów. System do działania nie wymaga integracji
z serwerem i bazą danych sklepu (informacje na bieżąco sczytywane są z widocznej części strony); - Intuicyjny panel służący do generowania kampanii oraz statystyki w czasie rzeczywistym;
- Usługa komplementarna do innych rozwiązań wspierających sprzedaż (promocje, rabaty oferowane drogą mailową);
Atrakcyjny model współpracy:
- Cały proces integracji po stronie SaveCart;
- Pomoc w przygotowaniu pierwszych, darmowych kampanii testowych;
- Brak opłat instalacyjnych, integracyjnych i abonamentowych;
- Model prowizyjny od zrealizowanej za pomocą systemu transakcji. Prowizja od wartości dodanej dla sklepu (dodatkowego zysku, którego prawdopodobnie by nie było
po porzuceniu koszyka);