firma: Grupa naTemat
miejsce: Warszawa, stacjonarnie
stanowisko: Programmatic Manager
Poszukujemy osoby z doświadczeniem, która zoptymalizuje przychody z naszych serwisów. Do każdej kandydatury podchodzimy indywidualnie, ale szczególnie mile będą widziane oferty spełniające poniższe kryteria.
Wymagania:
doświadczenie w pracy z platformami SSP, DMP i DSP
bardzo dobra znajomość ekosystemu programmatic buying oraz technik służących optymalizacji przychodów wydawców
przynajmniej 3 lata doświadczenia w branży reklamy internetowej
umiejętność posługiwania się narzędziami developerskimi
znajomość narzędzi analityki internetowej
znajomość podstaw HTML/CSS/JS
umiejętność wyjścia z inicjatywą, proaktywność
Zakres obowiązków:
praca z platformami SSP w celu zwiększenia eCPM i łącznego przychodu naszych serwisów
analiza i prezentacja wyników sprzedażowych oraz wyszukanie nowych źródeł przychodów
bliska współpraca z działem sprzedaży bezpośredniej w celu adekwatnego odpowiadania na zapotrzebowanie Klientów
utrzymywanie doskonałych relacji z Agencjami
bieżąca współpraca z działem produkcji
Oferujemy:
miejsce w sympatycznym, inspirującym i doświadczonym zespole
w szybko rosnącej i dającej duże możliwości rozwoju Grupie naTemat
przy unikatowym produkcie, jakim jest reklama natywna
z negocjowanym indywidualnie wynagrodzeniem
dla najbardziej znanych firm w Polsce, partnerów naszych serwisów
Zapraszamy, dołącz do nas!
Kontakt: alicja.gielniowska@natemat.pl