Firma: Open Gate
Region: Warszawa
Stanowisko: Social Media Manager
Wymagania:
umiejętność poprawnego pisania: lekkiego pióra, bezbłędnej ortografii i gramatyki,
łatwości w swobodnym i niewymuszonym komunikowaniu się przez internet i social media
odpowiedzialności, samodzielności i rzetelności
kreatywność w prowadzonych działaniach
Oferujemy:
praca dla topowych, polskich i globalnych marek
uczestnictwo w nieszablonowych i innowacyjnych projektach, łączących działania online i offline
świetna atmosfera panująca na co dzień
możliwość rozwoju i poszerzenie swoich kompetencji
Zadania
prowadzenie moderacji w kanałach social media dla marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, blog, fora internetowe) – odpowiedzi na komentarze i wiadomości fanów,
bieżąca współpraca z zespołem graficznym
budowanie kontaktów z blogerami/influencerami
monitoring mediów
analizy, raportowanie działań
Kontakt: a.pawlikowska@o-gate.pl