Junior Programmatic Specialist / Programmatic Assistant
Na tym stanowisku będziesz uczyć się samodzielnego prowadzenia kampanii digitalowych w modelu „programmatic buying”. Oferujemy pracę na najnowszych narzędziach Google/Doubleclick dla największych marek w dużej grupie mediowej. Trafisz do specjalistycznego zespołu z dużym doświadczeniem, który wdroży Cię w świat reklamy internetowej. Będziesz rozwijać swoje umiejętności analityczne w praktyce.
Do Twoich zadań należeć będzie:
• planowanie i prowadzenie kampanii programmatic pod nadzorem opiekuna
• przygotowanie raportów efektywnościowych
Dołącz do nas, jeśli:
• masz ukończone studia o profilu matematycznym lub ekonomicznym
• posiadasz zdolności analityczne
• intereszujesz się programowanie i statystyką (mile widziana znajomość podstaw R i VBA)
• jesteś osobą systematyczną i dokładną, a także lubisz pracę w zespole
• bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
• posiadasz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
Jeśli wcześniej pracowałeś z Google Analytics, Adwords, Facebook Ads oraz budową stron WWW będzie to niewątpliwie duży atut :)
Co oferujemy?
• Pracę w swobodnej atmosferze wśród młodych pozytywnych ludzi
• Wyzwania intelektualne i możliwości nauki – poznasz jak działa rynek reklamowy w Polsce
• Pracę na najnowszych narzędziach
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
Więcej o nas:
Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z nich, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media zatrudnia na polskim rynku ponad 550 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.