Firma:
Cube Group S.A.
Region:
WARSZAWA
Stanowisko:
Publisher Leader (przyszły Trading Manager)
TWOJE ZADANIA:
- strategiczne planowanie budowania i utrzymywania reklacji z Wydawcami w ramach NSM, Influencerami w ramach Influency oraz wsparcie w rozmowach z wydawcami dla całego Cube Group.
- dbanie, aby wydawcom pracowało się z nami jak najlepiej, proponowanie usprawnieneń i aktualizacji systemu NSM
- współpraca z działem finansowym, technologii, traffic, front, performance, creative;
- wsparcie przy budowaniu ofert przetargowych;
- koordynacja pracy zespołu juniorów
- liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z Digitalem oraz implementować je;
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- posiadasz min. 3-letnie doświadczenie we współpracy z wydawcami i chętnie opowiesz nam na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym obszarze,
- systemy trackingowe nie mają przed Tobą żadnych tajemnic,
- znasz rynek reklamy internetowej z naciskiem na performance (modele rozliczeń, dostępne rozwiązania, technologie, trendy) oraz rynek Wydawców,
- jesteś komunikatywny, lubisz kontakt z ludźmi i umiesz budować z nimi relacje,
- masz inicjatywę, potrafisz działać samodzielnie, angażujesz się w powierzone zadania i bierzesz odpowiedzialność za nie oraz nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- język angielski znasz w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- miałeś okazję koordynować pracę juniorów i wiesz, że chcesz rozwijać się w tym zakresie - w zależności od wyników możesz awansować na Trading Managera w ciągu 12 miesięcy
OFERUJEMY:
- rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów ????
- stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna)
- jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość awansu na Trading Managera w ciągu maks. 12 miesięcy
- dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
- praca jest możliwa z biura w WARSZAWIE w trybie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, rozpatrujemy również współpracę 100% zdalną z dowolnego miejsca w Polsce:)
- WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika (możesz też przyprowadzić swojego ). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). W pobliżu piekarnia-cukiernia, apteka i jedzonko: np. Thai Long, Bistro Olkuska. A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
- wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
- przebieg rekrutacji: 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 4) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 5) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem linku:
https://kariera.cubegroup.pl/publisher-leader-przyszly-trading-manager