Firma:
Cube Group S.A.
Region:
WARSZAWA
Stanowisko:
Digital Strategy Manager
TWOJE ZADANIA:
- Powierzymy w Twoje ręce planowanie kompleksowych strategii działań digital marketingowych dla naszych obecnych i nowych Klientów;
- Będziesz doradzał naszym Klientom w obszarze rozwiązań digitalowych, łączenia danych i wykorzystywania nowych technologii w digital marketingu;
- Będziesz odpowiedzialny za dobór odpowiednich narzędzi i kanałów komunikacji;
- Będziesz zarządzał projektami digitalowymi;
- Będziesz również odpowiedzialny za tworzenie prezentacji ofertowych oraz prezentowanie i argumentowanie koncepcji strategii na spotkaniach z Klientami;
- Będziesz także odpowiedzialny za opracowywanie kierunku rozwoju usług strategicznych;
- Będziesz zarządzał działem strategii w Cube Group!
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- Posiadasz co najmniej 5 lat doświadczenia w budowaniu strategii digitalowych dla klientów korporacyjnych - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami digital marketingowymi;
- Myślisz biznesowo i analitycznie – potrafisz realnie ocenić rentowność danego przedsięwzięcia, kampanii, produktu, wyciągać wnioski z danych i dawać rekomendacje przekładające się na sprzedaż;
- Znasz na poziomie zaawansowanym Google Analytics, Managera Google Ads, Facebook Ads Managera, Similarweb oraz inne narzędzia do analizy danych;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Jesteś osobą otwartą, kreatywną i nie boisz się wyzwań;
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (min. C1);
- Jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, będzie to Twój dodatkowy atut;
- Jeśli masz certyfikat DIMAQ, to również będzie to Twój dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów
- Stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna)
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym)
- Dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
- Praca jest możliwa z biura w WARSZAWIE w trybie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, rozpatrujemy również współpracę 100% zdalną z dowolnego miejsca w Polsce:)
- WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika (możesz też przyprowadzić swojego ). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). W pobliżu piekarnia-cukiernia, apteka i jedzonko: np. Thai Long, Bistro Olkuska. A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
- Wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- Benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
- Przebieg rekrutacji: 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 4) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 5) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem linku: