Posiadająca dwa miliony aktywnych użytkowników miesięcznie w Polsce i 20 milionów w Europie, obecna w 34 krajach i 26 wersjach językowych aplikacja informacyjna upday, należąca do grupy Axel Springer SE, zatrudni osobę na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim
Obowiązki:
- Bezpośredni kontakt z użytkownikami aplikacji z użyciem wszelkich dostępnych kanałów
- Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi oddziałami projektu
- Analiza oczekiwań i potrzeb użytkowników
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języków niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Mile widziana znajomość branży mediów elektronicznych
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole należącym do obecnego w 34 krajach międzynarodowego projektu medialnego
- Biuro w centrum miasta (Pl. Trzech Krzyży)
- Możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji w przyjaznej atmosferze
- Atrakcyjne wynagrodzenie i formę zatrudnienia (etat)
- Opiekę medyczną
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV pod adres: jobs@upday.com
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.